Τουρνουά Beach Handball που διοργανώνεται στην Αλεξανδρούπολη και είναι δηλωμένο στο EBT.

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Τροφική αλλεργία:Ποια είναι τα συμπτώματα και πως τα περιγράφει ένα παιδί


Μια αλλεργική αντίδραση στο φαγητό μπορεί να επηρεάσει το δέρμα, τα γαστρεντερικό σύστημα, και την αναπνοή. Οι αντιδράσεις ποικίλουν ανάλογα με την σοβαρότητα της κατάστασης. Τα συμπτώματα συνήθως
εμφανίζονται σε μερικά λεπτά αφ’ ότου φάμε ένα φαγητό στο οποίο είμαστε αλλεργικοί. Όμως πρέπει να ξέρετε ότι τα παιδιά αντιδρούν στα συμπτώματα διαφορετικά σε σύγκριση με τους ενήλικες.

Τα συμπτώματα της αλλεργικής αντίδρασης μπορεί να είναι τα εξής:
• Κοκκινίλες, πρήξιμο, φαγούρα σε διάφορα σημεία του δέρματος
• Έκζεμα ή επίμονη ξηρότητα και φαγούρα στο δέρμα
• Κοκκινίλα στην περιοχή γύρω από τα μάτια
• Ναυτίες ή τάση για εμετό
• Διάρροια
• Πόνος στο στομάχι
• Ρινική συμφόρηση ή καταρροή
• Φτέρνισμα
• Δυνατός ή πιο ήπιος βήχας
Οι σοβαρές περιπτώσεις μπορεί να περιλαμβάνουν ένα ή και παραπάνω συμπτώματα από τα παρακάτω:
• Πρήξιμο των χειλιών, της γλώσσας και του λαιμού
• Δυσκολία κατάποσης
• Δυσκολία στην αναπνοή
• Μελάνιασμα στο πρόσωπο
• Χαμηλή πίεση και αίσθηση αδυναμίας ή τάσεις λιποθυμίας
• Πόνος στο στήθος
• Χαμηλή σφυγμοί της καρδιάς
Ο συνδυασμός των ήπιων και των σοβαρών συμπτωμάτων μπορεί να είναι δείγμα αναφυλαξίας και να χρειάζεται άμεση θεραπεία.
Πως περιγράφει ένα παιδί τα συμπτώματα:
Τα παιδιά έχουν μοναδικούς τρόπους για να περιγράφουν τις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους. Χάνεται πολύτιμος χρόνος όταν οι ενήλικες δεν καταλαβαίνουν την αντίδραση των παιδιών ή αυτό που τους λένε.
Μερικά παιδιά, ιδίως τα πιο μικρά βάζουν τα χέρια μέσα στο στόμα τους και τραβάνε ή προσπαθούν να ξύσουν την γλώσσα τους όταν έχουν μια τροφική αλλεργία. Σε άλλες περιπτώσεις ο φωνές των παιδιών αλλάζουν και μπορεί να μπερδεύουν τα λόγια τους.
Τα παιδιά συνήθως περιγράφουν κάπως έτσι μια αντίδραση:
• ‘’Το φαγητό είναι πολύ καυτερό’’
• ‘’Η γλώσσα μου καίει’’
• ‘’Νιώθω ότι κάτι μου τσιμπάει την γλώσσα’’
• ‘’Η γλώσσα ή το στόμα μου ή τα μάτια μου με ξύνει’’
• ‘’Νιώθω ότι η γλώσσα μου έχει πάνω μαλλιά ή τρίχες’’
• ‘’Νιώθω ένα βάτραχο μέσα στον λαιμό μου’’
• ‘’Κάτι έχει κολλήσει στον λαιμό μου’’
• ‘’Νιώθω τα χείλη μου σφιχτά ή στεγνά
• ‘’Νιώθω τον λαιμό μου στεγνό’’
• ‘’Τα αυτιά μου βουίζουν σαν να έχουν ζουζούνια μέσα’’
Αν υποψιάζεστε ότι το παιδί σας έχει κάποια αλλεργική αντίδραση ακολουθείστε τις οδηγίες του γιατρού σας και ακολουθείστε άμεσα θεραπεία.
babyradio.gr-Γκαλίτσιου Μαριάννα-foodallergy.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου